Borstvoeden – Breastfeeding

Nederlands

Helaas heeft de zwangerschap wel een nadeel… Miriam is van de borst af, ik kon het niet meer verdragen. Ik had heel graag de 2 jaar willen halen (en misschien tandem voeden als de kleine er was) maar het heeft niet zo mogen zijn. Ze heeft bijna 23 maanden mijn melk gehad, het was een prachtige tijd en ik ben trots op ons allebei!

English

Unfortunately, the pregnancy does have a downside… Miriam has been weaned, I couldn’t stand it anymore. I would’ve loved to get past the 2 year mark (and maybe tandem feed once the wee one arrived) but it wasn’t meant to be. She drank my milk for almost 23 months, it was a beautiful time and I’m proud of both of us!

1 Comment (+add yours?)

  1. Hannele
    Oct 02, 2012 @ 23:46:55

    Ach, lieverd, over een paar dagen wordt ze 2, dus het is je bijna gelukt om de volle twee jaar te halen. Je gaat je toch niet druk maken over een paar weken, hoop ik? Je hebt een geweldige prestatie neergezet: drukke baan, man, peuter, huishouden, katten en twee jaar lang zelf voeden. Je hebt Miriam een geweldige start gegeven.

    Ik houd van je,

    mam

    Reply

Let us know what you think :-)

