RIP Soot (01/03/2009 – 06/07/2010)

Nederlands

Dinsdag 6 juli is Soot helaas overreden door een auto, en heeft ze het niet mogen overleven. We hebben haar dezelfde avond bij de dierenarts opgehaald en later in de tuin begraven. We zullen je missen, meissie.

English

On Tuesday 6th July Soot has been unfortunately run over by a car, and she didn’t survive. We picked her up from the vet that same evening and buried her in the garden a while later. We’ll miss you, girl.

5 Comments (+add yours?)

  1. Hannele
    Jul 07, 2010 @ 20:57:02

    Lieverds,

    Wat vind ik dit erg voor jullie. Ik heb Soot zelfs nooit gekend, maar ik zal de verhalen over haar missen.
    Wat vindt Jerommeke hiervan? Mist hij zijn speelkameraadje erg?
    En jullie: gaat het een beetje? Het is zo verdrietig een huisgenoot te moeten missen, ik voel met jullie mee.

    Knuffels en kussen,
    ik houd van jullie,

    mam

    Reply

  2. bookdragonette
    Jul 08, 2010 @ 00:47:16

    Ik leef met jullie mee. Wat een klap voor jullie en Jerom. Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.

    *huggles*

    Ik hou van jullie,

    Elly

    Reply

  3. oma
    Jul 08, 2010 @ 01:52:00

    wat verdrietig voor jullie ik leef met jullie mee!
    sterkte en liefs oma xxxxx

    Reply

  4. Mama
    Jul 08, 2010 @ 02:53:19

    Jeetje kinderen,wat erg nou ik was er al bang voor dat dit zou gebeuren met die weg voor de deur.
    Gelukkig hebben jullie haar nog zelf kunnen begraven,en weet je tenminste wat er gebeurd is,het had ook zo kunnen zijn dat ze niet meer thuis was gekomen en dan is het maar raden en zoeken wat er gebeurd zou kunnen zijn.
    Ik weet wat het is om een poes te moeten missen,en voel erg met jullie mee in jullie verdriet.
    Sterkte en liefs van Mama.

    Reply

  5. Muriël
    Aug 04, 2010 @ 01:53:24

    Heel veel sterkte!

    Reply

Let us know what you think :-)

