Buiten het huis – Outside the house

Nederlands

In de 1e week dat we hier woonden hebben we de katten aan een lijntje in de tuin vastgezet. Het was geen onverdeeld succes… Ze voelden zich gehinderd door hun gebrek aan bewegingsvrijheid 🙂 Brian heeft meer lol aan de tuin gehad tot nu toe. Geen nood poekies, eerdaags installeren we een kattenluikje (als de regen opgehouden is. Plensbuien al 4 dagen lang!).

English

In the first week we we’re living here, we put the cats on a leash in the garden. It wasn’t a raging succes… They felt quite obstructed by their lack of freedom of movement 🙂 Brian has had more fun in the garden up until now. Have no fear kitties, one of these days we’ll install a cat flap (when the rain has stopped. It’s been pouring down for the last 4 days!).

3 Comments (+add yours?)

  1. bookdragonette
    May 28, 2010 @ 01:32:37

    Pfft. Ze zijn grote, stoere katten. Ze kunnen makkelijk los rond lopen! Totally not paid by them to say this.

    Mooie tuin. Al een beetje aan het settelen?

    Reply

  2. Mama
    May 28, 2010 @ 06:21:39

    Jullie hebben dus ook een japanse kers in de tuin,mooi model,het word nu wel bladeren ruimen,heb je nog geen bladblazer.
    Ik zie inderdaad dat de katten niet erg in hun hum zijn zo vastgebonden,nog even volhouden poezen.

    Liefs Mama.

    Reply

  3. Fredy Verboort
    May 31, 2010 @ 06:58:51

    Hallo Frances,

    als ik me niet vergis ben je mijn nichtje. Door omstandigheden heb ik je in jaren niet gezien en ben benieuwd of jij de familiebanden weer een beetje wil aantrekken?
    Mocht je hier geen zin in hebben, óf juist wel, ik zou het fijn vinden als je me iets laat weten.

    Groeten, Fredy Verboort

    Reply

Let us know what you think :-)

