Tripletten kampioenschap – Triples championship

Nederlands

Nadat ik met Chris en Keith 5 weken geleden bij de beste vier van de club was geëindigd, hebben we het een week later beter gedaan in de kampioenschappen van het Zuider eiland. Zoals je op de foto kan zien (Uh-huh) zijn we tweede geworden.
Twee weken later hebben we in een iets gewijzigde samenstelling, met John i.p.v. Chris, het erg slecht gedaan bij de Nationale tripletten kampioenschappen in Rotorua. We hebben maar twee wedstrijden kunnen winnen doordat ik erg slecht schoot, vanwege een spier in mijn rug die niet meewerkte. Daarom ben ik daarna maar even naar de dokter gegaan… Die heeft me doorgestuurd naar de physio. Zij heeft een paar sessies op mijn rug uitgevoerd en me oefeningen gegeven die ik thuis kan doen. Sindsdien heb ik er eigenlijk geen last meer van, gelukkig!

Brian, Chris and Kieth 2th South Island triples

English

After Chris, Keith and I became 4th in the Club triples competition, 5 weeks ago, we became 2th in the South Island championship, as you can see on the photo. (Uh-huh)
Two weeks later we did a terrible job at the National triples competition in Rotorua. With John replacing Chris, we managed to win only two games, mainly because of my terrible shooting abilities, since one of the muscles in my back bothered me terribly That was a good time to go see the doctor… He sent me to the physio. She worked on my back for a couple of sessions and gave me exercises I can do at home. Since then it has almost stopped bothering me, thankfully!

Let us know what you think :-)

