Eerste – First

Nederlands

Afgelopen zondag heb ik voor het eerst meegedaan aan een schiet-competitie. En als je dan toch bezig bent op de enige vrije dag van mijn werk, kan je hem ook maar beter winnen!
Dat heb ik dan ook gedaan. Ik ben nu dus tireur kampioen van 2010!

English

Last Sunday it was my first attempt at a shooting-competition. And when you’re doing that on your only free day from your work, you’d better win.
So I did. I’m tireur champion of 2010!

3 Comments (+add yours?)

  1. mama
    Mar 09, 2010 @ 21:51:58

    Gefeliciterrd,de prijs ziet er zeer indrukwekkend uit,
    Door het vele werk ben je denk ik in goede vorm,soepele spieren.

    Liefs mama.

    Reply

  2. Sandra
    Mar 11, 2010 @ 01:55:32

    Ha geweldig!! Zal leuk staan in jullie ontzettend mooie nieuwe huis!! Dubbel op genieten.

    Liefs san

    Reply

Let us know what you think :-)

