Weer een nieuw baantje – Another new job

Nederlands

In januari had ik een baan bij een wegenbouwbedrijf die hier in het stadscentrum een nieuwe tramrails aan het aanleggen is. Ons werk bestond voornamelijk uit het eruit halen van de bestrating waar de nieuwe tramrails nog moest worden gelegd en het schoonmaken van de stenen. Toen ze na een week begonnen te klagen dat ze geen werk meer voor ons hadden omdat we al meer hadden gedaan dan er voor twee weken gepland stond, heb ik me maar opgeofferd om de andere jongens die een gezin te onderhouden hebben, aan het werk te houden.

Maar vanaf aanstaande woensdag kan ik weer aan de slag. Ik ga dan helpen bij de Ellerslie Flowershow met opbouwen en afbreken en waarschijnlijk ook nog tijdens het evenement zelf. Lijkt me erg leuk om daar een onderdeel van te zijn….

English

In January I had a job with a road worker who was putting in the new tram tracks in the city centre. Our work was mainly to get the pavers out where the new tram track was going to be and clean them. After one week they start complaining that they where running out of things to do because we had done more work already than there was planned for two weeks, so I offered to go and make place for the guys who have to support their family.

But this Wednesday I’ll start at the build-up, support and break-down of the Ellerslie Flowershow. I’m really looking forward to work there…..

4 Comments (+add yours?)

  1. ray en syl
    Feb 17, 2010 @ 07:04:48

    hey brian,mooi dat je weer een baan hebt en weer en beetje in de planten zit.zo te lezen gaat het wel lekker daar.

    Reply

  2. mama
    Feb 17, 2010 @ 20:36:55

    Hoi Brian,

    Ik heb even op de site gekeken waar je gaat werken,maar ik begrijp eruit dat die bloemenshow pas in maart is heb je voor al die tijd dan werk daar.
    Het is wel heel wat anders zeg,maar ook daar kan je weer van leren.

    Liefs van Mama.

    Reply

    • Brian Frances
      Feb 18, 2010 @ 20:29:21

      Hoi mam,

      Het opbouwen is ondertussen allang begonnen, en na de show zijn we waarschijnlijk tot eind maart wel bezig om het weer af te breken. Voorlopig ben ik nog wel even aan de bak 😉 Deze show is een kleine jaarlijkse Floriade.

      Groeten Brian

      Reply

  3. Bayram & Natasja
    Feb 25, 2010 @ 08:10:29

    Klinkt goed die baan!!! Gr. Bayram

    Reply

Let us know what you think :-)

