Bungee!

Nederlands

Vorige week ben ik met het bedrijf een dagje uit geweest, en wel naar Hanmer Springs. Het was een hele gezellige dag. We zijn wezen midget golfen, jetboaten en, als klap op de vuurpijl, bungee jumpen! Zoals jullie in het filmpje kunnen zien ging het bij mij niet helemaal van harte ;), ik heb zo’n 5 minuten boven gestaan terwijl de medewerkers me naar beneden aan het praten waren. De laatste minuut ging ongeveer als volgt:

Ik: “Ik durf niet!”
Hij: “Weet je zeker dat je niet gaat?”
Ik: “Ik weet het niet zeker…”
Hij: “Aha, je wilt dus wel! OK, we kunnen het volgende doen: ik pak je bij je polsen, leun met je mee naar voren en laat je dan los. Is dat goed?”
Ik: “OK… Zeg je het van tevoren als je me loslaat?”
Hij: “Ja, dat zal ik doen.”

Waarop hij me bij mijn polsen pakte, me voorover leunde en prompt losliet. Niks geen waarschuwing 😛 Heel sneaky! Het was een ongelooflijke kick en ik zou het zeker nog eens doen (en dan uit mezelf springen), maar niet de komende tijd 😉

English

Last week I went on a field trip with the company, and we went to Hanmer Springs. It was a very nice day. We went miniature golfing, jetboating and, to top it all off, bungee jumping! As you can see in the movie I didn’t go down gracefully ;), I spent some five minutes standing all the way up their while the employees tried to talk me into jumping. The last minute went something like this:

Me: “I’m scared!”
Him: “Are you sure you’re not going?”
Me: “I’m not sure…”
Him: “Aha, so you do want to go! OK, we can do the following: I grab you by the wrists, lean forward with you and then let go. Is that agreeable?”
Me: “OK… Will you tell me before you let go?”
Him: “Yes, I will”

Whereupon he took my wrists, leaned me forward and promptly let go. No warning at all 😛 Very sneaky! It was an amazing kick and I’d do it again (and then I’d jump all by myself), but not anytime soon 😉

6 Comments (+add yours?)

  1. oma
    Oct 17, 2009 @ 08:03:56

    getverderry Franses WAT ENG!!!!!!!
    wel sterk dat je het gedaan hebt liefs Oma xxxx

    Reply

  2. Sylvia
    Oct 18, 2009 @ 19:43:58

    Jeetje Frances!!! Pfffffffff

    Reply

  3. Theo (Papa)
    Oct 18, 2009 @ 22:10:10

    Nou Frances ik durf veel maar dit niet ik heb altijd waardering voor mensen die dit doen en durfen petje af voor you.
    Gr Theo

    Reply

  4. mama
    Oct 18, 2009 @ 22:46:06

    Nou meid petje af hoor,ze hebben je wel over de streep moeten praten maar je heb het toch maar gedaan.
    Ik heb zelf 5 jaar geleden een sprong uit een vliegtuig gedaan,het springen vond ik verschrikkelijk maar als je dan aan het zweven bent,ja dat is te gek,maar ik doe het NOOIT meer

    Liefs Mama.

    Reply

  5. ray en syl
    Oct 19, 2009 @ 21:05:12

    cool zeg !!!!
    dat kunnen de meeste mensen je niet na doen!
    je bent wel een bikkel
    Veel plezier verder daar!!!!

    Reply

  6. Sandra
    Nov 01, 2009 @ 23:42:23

    Stoer hoor, Theo heeft het ook gedaan in taupo in 1996…ik scheet nog harder in mijn broek dan hij…maar hij vond het super!!

    Reply

Let us know what you think :-)

