Werk Frances – Work Frances

Nederlands

Het is vandaag 12 augustus, gisteren is mijn proeftijd verlopen en ik werk er nog steeds! 😀 Al met al is mijn baas erg tevreden over me. Hoera!

English

Today is the 12th of August, my trial period ended yesterday and I still have a job! 😀 All things considered my boss is very happy with me. Hurrah!

4 Comments (+add yours?)

  1. mama
    Aug 12, 2009 @ 20:25:27

    Nou gefeliciteerd,dat betekent dat je contract verlengd word of dat je een vaste aanstelling hebt neem ik aan.

    Liefs Mama.

    Reply

  2. NATASJA EN SEM
    Aug 12, 2009 @ 21:13:16

    he van harte gefeliciteerd. nu brian nog een vaste aanstelling. gaat jullie allemaal voor de wind

    xxx

    Reply

  3. Sandra
    Aug 13, 2009 @ 02:37:36

    He gaaf zeg!!

    Brian nog gefeliciteerd met je verjaardag en Frances jij alvast gefeliciteerd met je verjaardag…ik heb helemaal geen adres zat ik me te bedenken dus dan maar even zo!

    Liefs Sandra
    xx

    Reply

  4. Michael
    Aug 19, 2009 @ 06:45:55

    Hey oud-collega,

    Beetje laat maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. En met je vaste aanstelling.

    In L’dam hebben we onlangs feestgevierd. We hebben de drie certificaten binnen.

    Groetjes,

    Michael
    (Willem)

    Reply

Let us know what you think :-)

