Petanque

Nederlands

Hebben ze mijn lidmaatschap nog maar net twee weken goedgekeurd, hadden ze me al getackeld om een toernooitje te spelen.

Keith plaatste en ik moest schieten. Resultaat: finale verloren met 5-13 van dezelfde gasten waar we in de voorronde met 10-11 van hadden verloren. Wij speelden niet erg best en zij zelfs nog beter dan in de voorronde, dus verdiend. Maar ik heb wel weer een lekkere binnenkomer daar….

English

They just approved my membership in the last two weeks and they had me caught to play a tournament.

Keith pointed and I had to shoot. Result: we lost the final with 5-13 against the same fellas that won from us in the fore round with 10-11. We played not our best and they played even better than in the fore round, so deserved. But I did make a entrance…..

3 Comments (+add yours?)

  1. mama
    Jul 23, 2009 @ 19:32:11

    Toch niet slecht gedaan,nog wat meer trainen en dan win je hem volgende keer.
    Laat maar eens zien wat een kaaskop kan.

    Reply

  2. bookdragonette
    Jul 24, 2009 @ 00:00:10

    Hehehe. Ach, al heb je verloren, je hebt wel weer gespeeld, en daar gaat het om, niet?

    Reply

Let us know what you think :-)

