Jerom weg – Jerom gone

Nederlands

Jerom is net opgehaald door het vervoersbedrijf. Na gisteren de hele middag bezig te zijn geweest al zijn documenten te laten goedkeuren, is hij er helemaal klaar voor. Nu maar hopen dat de douane het ook goed vindt… Tot over een maand Jerom, we zullen je missen!

English

Jerom has just been picked up by the transport agency. After spending the whole afternoon yesterday to get his documents approved, he’s as ready as he’s ever gonna get. Now just hope that customs thinks the same… See you in a month Jerom, we’re going to miss you!

1 Comment (+add yours?)

  1. Sandra
    Apr 22, 2009 @ 17:41:50

    Hey Frances, het duurt nu niet zo heel lang meer voor jullie!
    Ik heb net gister mijn neef op het vliegtuig terug gezet naar NZ. Hij was hier voor een week, helaas omdat onze nicht was overleden. But still..it was good having him around!

    Mijn tante uit NZ belde laatst ook nog en ik vertelde over jullie. Ze riep spontaan dat ik hun telnummer maar moest geven aan jullie voor als er iets is. Zij(tante Ina en ome Theo, tja het is de naam al he!!) wonen in Wellington dus dat is niet zo makkelijk te doen maar als je wilt dan kan ik het geven. Ik heb ook nog een neef in Wanaka en ook bij hem wil ik wel polsen..hij is wel een kiwi(NL ouders maar geboren in NZ). Misschien vinden jullie het prettig om iemand om op terug te vallen mocht het nodig zijn??
    Alhoewel ik er van overtuigd ben dat jullie het prima redden maar soms kan het gewoon toch net even prettig zijn..nou laat maar weten.. groetjes en liefs Sandra

    ps leuke foto’s !!!

    Reply

Let us know what you think :-)

