Ia spiek englies just as wel, en zo.

Nederlands

Hoi allemaal, hier een keer een post van Brian.

Ik heb afgelopen zaterdag mijn examen van het IELTS gedaan, en dat ging weer als vanouds. Een beetje luisteren en lezen gaat nog wel, maar als er brieven moeten worden geschreven verkrampt alles. Zowel in mijn hersenen als in mijn handen, en dat lag niet aan het aantal woorden dat ik opschreef (waarschijnlijk veel minder dan de benodigde 400)! Nou ja, daarna nog een beetje zwak lopen ouwehoeren. Ik kon het een beetje aansturen op mijn werkzaamheden en alles wat er mee te maken had, dus dat gedeelte had ik alvast in mijn achterzak ๐Ÿ˜€

English

Hi there, finally a post from Brian.

Last Saturday I did my IELTS exam, and it was just like the old days. A little bit of listening and a little bit of reading wasn’t the problem, but then I had to write some letters. I had cramp in my brain and in my hands. The last wasn’t because of the large amount of words I used (less then the 400 I needed). A well, after that I blabbered away. I steered the conversation towards my work and related stuff, so I had that in the pocket ๐Ÿ˜€

Let us know what you think :-)

