Minimale score – Minimal score

Nederlands

Nadat de resultaten van mijn IELTS binnen waren gekomen, vroeg ik me af: “Wat is nu eigenlijk de minimale score die ik moest halen?” Maar een mailtje gestuurd naar het Migration Bureau, en daar vandaag antwoord op gekregen, namelijk: minstens een 6.5 gemiddeld. Mijn score is een 7.5, dus zit ik gebakken! Brian moet een 5 gemiddeld halen.

English

After I got my IELTS results, I wondered: “What’s the minimum score I should’ve got?” I sent an e-mail to the Migration Bureau, and got an answer today, namely: at least a 6.5 average. My score is a 7.5, so I’m in! Brian needs to get a 5 average.

Let us know what you think :-)

