To work, or… to work

Nederlands

Ja, het is gelukt! 😀 Gisteravond (maandag) eindelijk een telefoongesprek gevoerd met mijn contactpersoon. Het goede nieuws: de verbinding was kraakhelder. Het slechte nieuws: de baan waar ik op aaste gaat niet door. Waarom? Ze willen het hele software team al in november aan de slag hebben. Aangezien onze planning nog steeds op april gericht staat, komt dat inderdaad niet goed uit. Hmmm…

Ook is het zo dat het huidige aanbod op de IT banenmarkt in Nieuw-Zeeland niet bijster hoog is, in verband met Kerst, de aankomende verkiezingen en de krediet crisis. Ze (mijn contactpersoon) verwacht echter dat dit in het nieuwe jaar weer aan zal trekken, en neemt dan zeker contact met me op. Ook heeft ze mogelijk een andere baan voor me, als C# / .Net developer in Auckland, waar ik een slag naar kan slaan. Ik ga het zeker proberen!

English

Victory! 😀 Yesterday evening (Monday) I finally conducted the long-awaited telephone call with my contact person. The good news: the connection was terrific. The bad news: the job I was aiming for is off. Why? They want the whole software team to be in business in November. Since our planning is still stuck on April, this will never fit. Hmmm…

Also, the job market for IT people isn’t all that at the moment in New Zealand, seeing it’s almost Christmas, and with the upcoming elections and the credit crisis. She (my contact person) does however expect that it will pick up in the new year, and will contact me in January. And she does have another possible job for me, as a C# / .Net developer in Auckland, which I can take a shot at. I most certainly will!

1 Comment (+add yours?)

  1. Trackback: Job update « Nieuw-Zeeland: here we come!

Let us know what you think :-)

