Help! Mijn baan! – Help! My job!

Nederlands

Het is weer spannend in ‘Zoek-een-baan-in-Nieuw-Zeeland’ land. Zoals jullie in een vorige post hebben kunnen lezen, moest ik contact opnemen met het recruteringsbedrijf. Dat heb ik gedaan, en er gingen een paar e-mails heen en weer met de baanomschrijving etc. Uiteindelijk meldde ik aan het contactpersoon dat ik bijzonder geïnteresseerd was in deze baan en vervolgens… Niets! Vreemd. Zo’n twee weken later (gisteren) toch maar een nieuwe mail gestuurd om te vragen of ze mijn laatste mail überhaupt wel ontvangen had. Vanochtend het antwoord gekregen:

Hi

Nee, ik had die niet ontvangen. Bedankt voor het contact opnemen. We hebben net een development manager voor *bedrijf* gevonden en beginnen snel met het recruteren van het team. Ik zal nog een keer naar je CV kijken en je daarover feedback geven.

Bedankt,
*Contact persoon*

Whaah!
Whaah!

Waaah! Was bijna die baan misgelopen, alleen omdat het Internet mijn e-mail heeft opgegeten! Oke, rustig aan. Adem in, adem uit, denk leuke gedachten… Alles komt goed 🙂

English

It’s very exciting here in ‘Find-a-job-in-New-Zealand’ land. As you might’ve read in a previous post, I had to contact the recruiting agency. I did, and e-mails went to and fro with the job description etc. Eventually I told the contact person that I was very interested in this job and then… Nothing! Strange. About two weeks later (yesterday) I sent another mail asking if she even got my last one. Got the answer this morning:

Hi

No I hadn’t received this. Thank you for making contact. We have now found a development manager for *company* and will be in the process of recruiting the team shortly. I will take another look at your CV and get back to you with feedback.

Thanks
*Contact person*

Waaah! I almost missed my shot at this job just because the Internet ate my e-mail! OK, relax. Breathe in, breathe out, think happy thoughts… All will be fine 🙂

Let us know what you think :-)