Verdraaid – Drat

Nederlands

Verdraaid, er zit een fout in mijn diploma! Er staat namelijk op: ‘Zie de achterzijde van dit diploma voor de lijst van onderwerpen voor deze studie’. Helaas staat het niet op de achterkant maar op een apart vel… Is dit ernstig genoeg dat de NZQA mijn aanvraag kan afwijzen? Jawel. Dus wat doe ik nu? Wel, maandag ga ik terug naar mijn Hogeschool om de achterkant van mijn diploma te laten bedrukken. Hadden ze dat niet in één keer goed kunnen doen? 😦

English

Drat, there’s an error in my diploma! It says: ‘See the back of this diploma for the list of subjects for this study’. Unfortunately, it’s not on the back, but on a separate sheet. Is this serious enough for the NZQA to flunk my application. Yes. So what do I do now? Well, on Monday I’ll be going back to the Hogeschool to get the back of my diploma printed. Couldn’t they’ve done it right first time round? 😦

3 Comments (+add yours?)

  1. bookdragonette
    Jul 26, 2008 @ 14:09:31

    Whaddaya want, efficiency? They’re uni (well, close enough). Unis don’t go in for that kind of thing.

    Reply

  2. Sandra
    Jul 27, 2008 @ 07:38:06

    Nou dat schiet idd niet op, wat vervelend!
    Ik hoop dat het snel in orde komt!
    Groetjes ook aan Brian.

    Reply

  3. Brian Frances
    Jul 27, 2008 @ 10:16:28

    Je blijft hopen en geloven in de goedheid van de mens… Brian geeft de groetjes terug 🙂

    Reply

Let us know what you think :-)

